sobota, 2 marca 2013

02.03.2013 Pierwszy post !

Hejka internauci !!!


Witacie na moim nowiusieńkim blogu , który będzie poświęcony codziennemu życiu i problemom którymi codziennie musimy stawiać czoło. To teraz może trochę o mnie ;) 

Mam na imię Nina . Mieszkam w Polsce , w województwie łódzki . Mam 14 lat i chodzę do I klasy gimnazjum .Nie mam rodzeństwa . Moją wielką miłością jest sport . Osobiście trenuję koszykówkę (4 lata ) ale kocham również piłkę nożną. Moje ulubione kluby piłkarskie to C.F Real Madrid oraz Chelsea , a ulubieni piłkarze to Iker Casillas , Fernando Torres oraz Cristiano Ronaldo . Czasami lubię sobie porysować jakieś głupoty na kartce. Uwielbiam czytać książki, oglądać filmy i seriale .
Ulubione książki : Seria Igrzyska Śmierci , Seria Dary Anioła oraz Pamiętniki Wampirów.
Ulubione filmy : Never Back Down , Saga Zmierzch , Jestem Bogiem .
Ulubione seriale : Pamiętniki Wampirów , Plotkara , Violetta , Mastechef. 

Uwielbiam spędzać czas w parkach rozrywki ponieważ kocham jeździć na rollercoasterach itp.
Często spędzam wakacje u mojej cioci , która mieszka w Anglii . Mam nadzieję że kiedyś i ja się tam przeprowadzę . Mam ciemne włosy średniej długości , brązowe oczy ,  mam 167 cm wzrostu.

Moje ulubione ubrania to : wytarte rurki , luźna podkoszulka , ciepła bluza z długim rękawem i sportowe buty .Mam wspaniałych przyjaciół ,którym dziękuję za to że są . Kocham Was .

Tak na szybko tylko to przychodzi mi do głowy , jak będą jakieś pytanka to proszę pod tym postem w komentarzach , będą szczere odpowiedzi .

Polecam stronki : 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz